Resort Poort van Amsterdam 15
Vakantiewoning aan het Markermeer nabij Amsterdam
Beschrijving
De 6-pers. huizen op Resort Poort van Amsterdam liggen alle aan het water en zijn er in drie verschillende varianten.
Zo is er het type Munt (NL-1154-02). Dit vrijstaande huis beschikt over een slaapkamer en badkamer op de begane grond. Op de eerste etage bevinden zich nog twee slaapkamers, een badkamer en een apart toilet.
Het vrijstaande vakantiehuis type Florijn (NL-1154-03) is ruimer dan het type Munt. Het beschikt over een slaapkamer met badkamer en-suite op de begane grond. Op de eerste etage vindt u er nog twee slaapkamers en een tweede badkamer met toilet.
Als laatste is er het type Munt geschakeld (NL-1154-13). Het betreft hier de twee-onder-één-kap variant van het hierboven beschreven type Munt. In de woonkamer bevindt zich een uitstekend geïsoleerde verbindingsdeur, waarmee twee huizen van dit type kunnen worden gekoppeld. Hierdoor ontstaat er een vrijstaand 12-pers. vakantiehuis (NL-1154-16).
Alle huizen zijn modern en comfortabel ingericht. Ze beschikken over een luxe keuken met combimagnetron en afwasmachine. Er is een fijne tuin met terras en tuinmeubilair en er is bij elk huis parkeergelegenheid voor één auto.
Op Resort Poort van Amsterdam zijn tevens 8-pers. en 12-pers. vakantiehuizen te huur. Boekt u liever een appartement? Ook dit is mogelijk; Er zijn appartementen voor 4- en 8-personen.
Faciliteiten
Fotoboek
Beschikbaarheid
Op de kaart
- Centrum 6km
- Tennisbaan 9km
- Golfbaan 15km
- Eten 7km
- Restaurants 6km
- Uitgaansgelegenheid 20km
- Openbaarvervoer 1km
- Publiek zwembad 15km
- Toeristen informatie 7km
- Treinstation 17km
- Bank 7km
Beoordeling en reviews
Deze accommodatie scoort
gemiddeld een 4/5
We zijn geen kieskeurig gezin, we brengen elke vakantie door in een vakantiehuis. Maar dit vakantiehuis is een brutaliteit. Ik zal je zeggen: de vloer was niet schoon. Doek was zwart. Lakens waren gescheurd, veranderd lakens bij de receptie. Het beddengoed dat ik kreeg was ook kapot. Het koffiezetapparaat was erg plakkerig, de residubak was niet geleegd. De pan was zo vettig dat ik hem meteen in de vaatwasser moest zetten. De potten zaten vol met restjes. Er is geen keukenmes. We moeten de ontbijtmessen gebruiken. Bestek en servies is een verzameling. We moesten de terrasdeur zelf repareren zodat we hem zelfs konden krijgen. Terrasmeubilair was bedekt met spinnenwebben en vogelpoep. Ramen en horren vol spinnenwebben. De ventilatie in de toiletten zuigt niet goed aan. De wastafel in de badkamer loopt niet goed af. We betalen nog steeds zoveel geld voor dit alles. Het enige goede is dat de dames bij de receptie erg aardig zijn?
Toen we op 13 mei aankwamen was de accommodatie zo vies dat we eerst alles moesten stofzuigen en afvegen, de vaat ging gelijk in de vaatwasser, ook vuil was het. Sommige bedden waren te behaard van dieren dat ze eerst moesten worden gestofzuigd. Helaas was er geen wasmachine in het huis, hoewel dit wel was aangegeven. WLAN werkte pas vanaf 18 mei, op 17 mei, vanaf 18 uur 's avonds, werd er super gekauwd, er was geen water. Wat natuurlijk een hele uitdaging is met een klein kind en vier volwassenen. Laat in de avond hadden we weer water. In de ochtend op 18.5 dan weer geen water. Het is maar goed dat we op de avond van de 17e een beetje vol waren, zodat we in ieder geval konden poetsen en onze tanden konden wassen. Sommige meubels waren erg versleten, de bank was zo doorgezakt dat je dacht dat je op de grond zou vallen. In het Nad hierboven is er geen mogelijkheid om het water in de douche volledig te houden, de hele badkamer staat elke keer onder water.Om 19.5 uur 's ochtends de schok, de hele woonkamer/keuken/eetkamer vol mieren. We hadden nooit boodschappen open, dus we konden deze gebeurtenis absoluut niet verklaren. Toen we de 20e vertrokken waren we blij dat we het huis konden verlaten. Een omboeking bij Europarcs Uitdam is zeer onwaarschijnlijk.
We werden hartelijk ontvangen bij de receptie en kregen de instructie hoe we bij de woning konden komen, We waren verrast door de grootte van het huis en de heerlijke tuin aan het water, Toen we binnenkwamen voelden we ons meteen thuis
Huisje zelf is prima, mooi ruim en lekker tuintje. Schoonmaak is slecht. Zelfs na een melding en een nieuwe schoonmaakronde blijft het slecht. Bij een melding dat de afvoer van de douche niet goed wegliep zou de technische dienst langskomen. Na 2 dagen heb ik het zelf maar gedaan want ze kwamen niet opdagen. Het afvoerputje in je eigen huis is al geen pretje, laat staan die van een ander. Bij vertrek nog even gemeld, en met een excuus moet je het maar doen. Ik mis op dat park autoriteit. Alleen het piepsysteem schijnt te werken. Overigens was het personeel van het restaurant vriendelijk evenals de fietsverhuur. Wat ons betreft geen aanrader dus.
Geweldig mooie plek aan het water. Prima service van receptie. Veel bezienswaardigheden.
Eerste indruk is dat de accommodatie goed en verzorgd uitziet op de foto's. We verbleven in de accommodatie type Florijn 6. Het is echter jammer dat het aan een aantal zaken ontbreekt zoals bijvoorbeeld: Hygiëne/schoonmaak: Toilet rook niet fris. Het ontbreken van zeep in de hele accommodatie. Gordijnen vol met insecten. Onderhoud: Vaatwasser deur, veer kapot. Koelkasten niet compleet. Licht afzuigkap defect en afzuiging. Badkamer en slaapkamer: Ontbreken van haakjes om handdoek of kleding op te hangen. Parkverlichting: M.n. struikelen over drempels in het park a.g.v. slechte verlichting. Reserveren zwembad: M.n. toezicht op aanwezigheid van aangemelde personen. Wie houdt in de gaten of personen daadwerkelijk komen opdagen? Aangezien een beperkt aantal personen toegelaten mocht worden, kwam het vaak voor dat we niet konden zwemmen. Als je dan in het zwembad keek, was maar een klein aantal aanwezig.
Bijkomende kosten
(Per verblijf, per aantal personen of afhankelijk van verbruik)Max. 2; € 6/dier/nacht